onsdag 21 januari 2009

Surrafia!!!!

Min dotter är verkligen en riktig pratkvarn....en söt sådan! När jag var liten kom jag ihåg ibland att mamma sa "nu behöver du väll inte surra hela tiden så jag får prata lite med mina kompisar"! Och det måste jag nu ibland säga till henne! Jag och Alma har verkligen mycket tid tillsammans jätterolig tid, vi pratar en massa! Ofta när det kommer besök på dagarna, mina vänner så vill man ju få prata en del med dem, men lilla surramajan ska prata hela tiden, mamma titta här , mamma bla bla...när jag då säger snälla du får jag prata en stund nu, då säger hon ja....och blirtyst i ca 5sekunder innan mamma............
Ja hon har talets gåva!!!!!!!! Men ibland blir man lite småsur, det måste man ju får bli!

Annars så flyter dagarna på, har det verkligen mysigt med barnen!
Min chef ringde idag och frågade om jag ville börja jobba var tredje helg from mitten av februari, så det känns jättebra! Skoj att mjukstarta lite!!!

Var med Emil i skolan i går, intressant att se hur de jobbar och hur det är i klassen!
Edwin bara växer och växer, utvecklas hela tiden!!

nej nu blir det lite tv innan man hoppas i säng!

Inga kommentarer: