torsdag 15 januari 2009

KYLA!!!!!!!!!!

I dag har det verkligen varit kallt, vi hade 20grader kallt så i dag har man eldat hela dan!!! Alma har varit hos dagmamman och Emil i skolan så jag och Edwin har varit hemma och slöat! Jenny grannen kom förbi på kaffe och surrade ett tag!

I kväll har jag och Emil varit i stan och storhandlat, det är så mysigt att bara få rå om ett barn en stund i bland! Vi pratade en massa i bilen, han är så rolig om sina tankar om när han blir stor. Skaffa lägenhet med sin bästa kompis m.m.
Skaffade faktiskt självscanning, så smart och enkelt det var- rekomenderas om ni inte har det, packat och klart när man kommer till kassan!

I morgon är det sist babysången, känns lite trist för det har verkligen varit superskoj men då får vi hitta på något annat att gå på i vår!

Helgen är ganska bokad, i morgon ska en av Emils kompisar sova här, lör midddagsfrämmande och sön kommer några kompisar förbi, hoppas det är mindre kallt så man kan vara ute en del!!

Våran mail strular suck......jag och en kompis brukar maila nästan varje dag och i dag har de försökt att få i gång den utan resultat och sen fick jag veta att han som kan det bäst är i london och kommer hem på tis...........jaja bara att vänta!!!! Trist Åsa!!!!!!!!!!

Nej nu blir det hosmedicin och i säng...
sleep well!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Åsa sa...

Men skit också... Ja, det är väl bara att vänta in expertisen.
Ja jiiises va kallt det blev. Länge sen dat var sån kyla faktiskt. Man är inte van....
Hoppas ni får en trevlig helg. Själv ska jag jobba.
Kram