fredag 30 januari 2009

Lite från veckan som gått!

Ja nu har det gått en vecka igen! Är stolt över att jag gått 2 långpromenader och varit i skidspåret 2 ggr, har dock åkt med Almis så det var väll ingen fortkörning men ändå!

I går var vi hos Stefan underbara syster och hennes sambo, bjöds på pizzabuffè och supergod chokladkaka, gissa om vi var mätta! Åkte därefter till Maxi och handlade!

Annars går dagarna så fort, har träffat kompisar och skött om rulliansen hemma!
I helgen blir det att åka i pulkbacken i morgon, göra varma mackor över elden, sen på kvällen kommer vår vänner från Sävar!

Edwin är ganska mammig på dagrna nu, är i nån separationsfas, så han är runt mina ben mesta tiden men det gör ju inget! Har förresten slutat amma helt i veckan, han bara bet mig nu på slutet och verklade inte direkt intresserad så nu är det välling som gäller!

Ja vad har hänt mer? Vår dammsugare har pajat-bara dog av............en till utgift!!!!!!!!!
Fick kläder som Alma beställt från HM, hon har varit i gasen hela kvällen och sprungit och bytt plagg, det var mest klänningar och en ny baddräkt som hon sak ha i turkiet, hon är så rolig!

Emil har varit på ishallen i em och tittat när stefan spelat hockey, lirade med sponsorer till löven!
Jag ska börja jobba var 3:e helg from slutet av februari!

Nej nu ska jag gå och vara lite social med min man

tack och hej!!!!!!!!

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej där! Så tyyyypiskt med helgen...vi kommer ju aldrig ses på jobbet iaf....ja möjligen nån fre.e.m.
Ha en trevlig dag i pulkbacken! Hörs!
Kram