måndag 2 februari 2009

Januari över!!

Januari tycker jag är det tristaste månaden på året, oftast kallt m..m. Men nu är den slut för detta år skönt!

Helgen var bara bra, På lördagen var vi i pulkbacken, gjorde varma mackor och fikade! Sen kom Micke, Sandra och barnen och Ante och åt middag hos oss, sen for jag och Sandra till Sävar på wärdshuset där det var ett liveband som spelade jätteskoj, tack för den kvällen Sandra!

På söndagen for jag och Sandra på loppis i stan både på nolia och travet! Har aldrig varit på det förrut! Fyndade täckbyxor till Emil för 50kr och pippistövlar till Alma för 15kr- fynd!!!

I dag så var det K-dag på skolan så Emil var ledig, han hade en kompis här och Alma lekte här med sin kusin, har känt mig halvseg i dag, var ute i det härliga vädret en stund, tills Emil ramlade ner från snöhögen och skrapade ansiktet i skaren, inte så skönt!

I morgon ska jag in och luncha med en kompis jätteskoj! I helgen åker nog mest troligt Stefan, pappa och mina bröder till stugan i fjällen så då ska jag och barnen bo hos mormor så mysigt, åker nog upp till kusinerna i Lycksele över lördagen!
Den 21/2 ska jag jobba min första helg på över ett år, känns pirrigt för det är ganska många nya boenden men samtidigt väldigt skoj!

2 kommentarer:

Theres sa...

Hur gick det med Emils ansikte?
Såg dig i tidningen. Kul!!!! Vilken nice frisyr!! GIllar den på dig.

Höres!

Åsa sa...

Har nyss pratat med dig, så jag hamnade vid datorn istället för att göra mig i ordning... Vi får se om vi kan klämma in nåt nästa vecka.
Du är såååå välkommen till jobbet!
Instämmer med tidigare kommentar - skitcool frisyr!
Hörs! Kram