söndag 30 mars 2008

Här är lille Edwin


4 kommentarer:

Theres sa...

Underbare Edwin!! Grattis till den ännu större familjen! Och tack för att du ringde igår. Kram från oss alla.

Min morfar hette Edvin så jag älskar det namnet. Om jag skulle fått en grabb skulle han få det namnet. Vilket hårsvall!

Nu ska jag läsa om förlossningen din.

Malink sa...

Ja vi hade pratat mycket om Elis men när gossen kom ut så sa både jag och stefan direkt Nej det här är inte en Elis, lustigt vad man kan ändra sig!
Ja vi for hem vid 10:30 tiden känns jättebra!

Melevdata sa...

Hej och Grattis till Edwin! Så härligt att allt gick bra och att ni nu får njuta av varandra på riktigt. Vi har nog tänkt på er länge och gläds med er nu!
Kram från oss
Marit o Nils-Arne

Anonym sa...

GRATTIS till er lille son! Fick höra nyheten av Theres i helgen. Jättekul att få se en bild; du har rätt - han är riktigt vacker!
Hoppas ni mår bra allihopa!
Kramar från Josefin