fredag 27 juni 2008

Länge sedan!

Nu är det längesen jag var inne och skrev nått!! Men dagarna går och man prioriterar inte så mycket tid till bloggen! Ja vad har hänt?
Stefan har gått på semster skönt, det har varit skitväder men vad gör det när man kan vara inne? Men nu ska ju sommaren komma säger de ju!!!

Mitt växthus är klart, har planterat gurka och tomater där och hoppas på skörd! Ska lägga in lite kort senare!
Emil har gått simskola i 2v sista dagen var i dag, har gått bra! Alma är det full gas på, hon är inne i en period nu när hon hittar på så mycket tokigt! En dag var hennes kusin på besök och hon skrämde honom bla med att vår granne som är polis skulle komma och ta Arvid och henne i sin polisbil och köra till stationen för att de badade nakna i poolen på vår gård?????? Tror ni han vill bada här mer? NEJ!!! Han blev livrädd och ville genast klä på sig innan polis-Lennart skulle komma.......typiskt Alma!!!
Edwin växer, skrattar ljudligt för fullt, sover oftast mellan 20:30-09:00 därimellan äter han vid 04 & ca 7:30 så han är så fantastiskt snäll och nöjd!

I morgon ska vi till Lycksele min bror fyller 40år, oj fatta 40år...men vad gör det? han är ju ung i sinnet!!!!!!!

1 kommentar:

Theres sa...

Kul att få en uppdatering om hur ni har det. Vi har det bra. Jag gruvar för mitt sista arbetspass imorgon kväll. Har ju inte varit på jobbet sen måndags vilkety gör det extra pirrigt. Försöker ställa in mig poå att bara "hålla ställningarna" för att sedan gå på semester!! :)
Kram till er alla´. Hoppas 40-kalaset blir roligt vilket jag inte alls tvekar på med tanke på jubilaren!!!!!!