måndag 21 april 2008

Sjukstugan fortsätter!!

Helt ärligt börjar jag bli riktigt less på att vara sjuk! Hade ju hög feber till och från så förra veckan fick jag penicillin mot mjölkstockningen. Känndes riktigt bra, började känna mig piggare och febern försvann!!! MEN............... igår morse när jag vaknade hade jag grymt ont i halsen och massor av slem i bröstet och såklart 38,8 i feber!
Vi skulle åka till granö men det var bar att ringa och säga att vi inte kan komma, barnen blev grymt besvikna men vad ska man göra!
Har åkt på nåt virus så det är bara att kurera sig, sova, dricka vatten och försöka äta lite!

I dag hade jag 38,9 så Emil och Alma är hos farmor i dag så jag skulle få vila, jag måste nog ha jorden snällaste svärmor!!!
Säger då bara det att det är tur att Edwin är så nöjd, han äter, sover!
Märker dock att min mjölk tar stryk av all feber, han äter och äter men blir inte riktigt nöjd så vi kör med lite extra tillägg så det går ju bra!

Nu hoppas jag snart att detta är över så att jag får känna mig pigg och kry, vill ju vara ute i det fina vädret!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Malin, vi tänker på dig! Hoppas du får bli frisk nångång!
Stora kramar från oss

Anonym sa...

Hej Vännen!

Vad trist att va sjuk. Hoppas att det ger med sig. Vad fina ni var i tidningen idag! :)

Kram Therese