måndag 22 oktober 2007

Första titten på bäbisen!

I dag har vi varit på ultraljud, man glömmer verkligen hur otroligt spännande och farsinerande det är! Att se det lilla fostret sparka och kullra omkring. Vad hon kunde se så verkade bäbisen välskapt och tycktes må bra! Vi hade dillat fram och tillbaka om vi skulle fråga om det var en kille eller tjej, så när hon undrade om vi ville veta så sa vi JA " om du kan se det så"! Hon ägnade 10-15min efter rutinkontrollerna att försöka se för den lilla krabaten ville inte ligga stilla, men till slut så sa hon att med 98% säkerhet tror jag det är en ......................................... (det behåller vi för oss själva) men jag delade hennes uppfattning av det jag försökte se!
Oj vad vi längtar hela familjen efter dig lilla knyte!

2 kommentarer:

Theres sa...

Hallå!!!! Du får inte lämna en massa punkter där!!!! Alltså vet ni vad som kommer?! Hi hi hi. Vågat att vilja veta! Jag ska minsann försöka få det ur dig! :)

Tack så mycket för bilden på sms. Mysigt att se er lille/a vän.

Malink sa...

Ja du man får försöka hålla sig haha!