söndag 26 augusti 2007

Sovar helg!

I helgen har jag verkligen blivit påmind om hur det var att vara gravid. Har ju mått ganska bra, men i helgen har jag verkligen mått ILLA! I lördags sov jag nog 18h av 24 av dygnet, det var verkligen behövligt och skönt! Annars har det gått bra att börja jobba faktiskt. Så i morgon är det dax för inskrivning hos barnmorskan, det ska bli spännande. De flesta som ser mig tror att det är 2st för jag har redan en redig kula och kan glömma mina vanliga kläder nu, me jag tycks minnas att jag blev fort stor med Alma också, så det är nog lugnt:). Å tänk snart fyller lilla Alma 4år, har lite svårt att förstå att tiden går så fort, och att Emil börjat skolan är helt otroligt. Han var mycket stolt förra veckan när de fick egen bänk och skulle ha med sig bänkpapper! Han tycker det är jätteskoj faktiskt! Nej nu blir det en eller två eller tre mackor och sen hoppa till sängs!

2 kommentarer:

Theres sa...

Gick det bra hos BM? Skönt att sova länge. Ska och borde ha sovit för länge sedan själv.
Go natt

Malink sa...

Ja det gick bara fint hos BM!
Satt mest och pratade och tog prover! Längtar till 22okt då blir det ultrtaljud
kram på dig