lördag 18 augusti 2007

Dålig på att göra inlägg

Ja jag är väldigt dålig på att skriva. Vet ej varför, är mest ute på min vän Theres blogg när jag vid datorn. Ska skärpa mig! Som dom flesta vet så ska vi bli 5 i familjen i Mars, det känns jättteskoj fast jag kan inte riktigt föreställa mig det än! Barnen är överlyckliga och planerar redan namn, blöjinköp, vagn m.m. Men de är medveten om att det är mycket länge kvar. Själv mår jag rätt bra, får illamående attacker ibland, vredesutbrott ibland, trött ofta men allt detta hör ju till. Vill bara att tiden ska gå fort, en del njuter ju verkligen av att vara gravid men jag tycker mest att de 6 första månaderna är jobbiga sen när det närmar sig går det bättre vet ej varför! Det ska iallafall bli jättespännande att se vad det blir. Emil och Alma tror det blir en tjej!
Nu ska jag ut och plocka vinbär.

1 kommentar:

Theres sa...

Det är så kul att ni ska bli fler i familjen igen! Förstår att barnen gläds en hel del. Hoppas vi lyckas träffas snart.... har ju haft lite otur med våra planerade träffar.