fredag 25 februari 2011

slutat blogga!!!

Det är många som frågat om jag slutat blogga och ja ....det har jag! Tappade lite intresse och tycker inte att tiden funnits!!!! Men jag kanske börjar igen??? Får se!

För er som läser detta så leker livet för fullt med familjen, jobb, mattepluggning m.m. Barnen växer och växer...fatta Emil är snart 10 och Alma blir 8 i år ch Edde 3 år nästa månad helt sjukt......älskar dem mest i hela världen<3!!!!

I morgon ska Emil på hockeyläger, jag o Alma ska på skidtävling och Edde ska nog åka lite skidor med=)!!!!!

Nej nu ska jag och mannen äta nått gott och se lite tv!!!
Kram på er!!!

2 kommentarer:

Familjen Hallman sa...

Välkommen tillbaks Malin. Har saknat din blogg!!! Kram :-)

Theres sa...

Jag har också saknat din blogg!!
Hur gick det med matten efter att Samme hjälpt dig?
vi får höras ihop framöver om det blir nån påhälsning hos oss till veckan eller?