lördag 10 oktober 2009

Måste bara skriva att jag är så stolt.... Min fina, snälla, omtänksamma svägerska som är med i körslaget CAMILLA!

I kväll sjöng hon trio helt fantastiskt bra, Team pontare gick vidare och nu måste ni hjälpa till att rösta nästa gång! Du verkar ha det så skoj, kan säga att jag får många sms och mms med hon och kändisar i like=)! Sen efter framträdandet filmades hennes och min brors barn de var så söta när de satt med sin hejeskylt som Julia gjort!!


SÄGER BARA HEJA TEAM PONTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Theres sa...

Jag hejar också!!!!!!!!!!!!!
Jag är också stolt över Camilla. Wow! Vilken bedrift att sjuga i tv.
Röstar vidare nästa lördag- så klart!

Familjen Hallman sa...

Camilla var så söt och bra!! Wow vad hon är duktig!!!!