tisdag 29 september 2009

BLOGG!!!!

Många har frågat omjag slutat med bloggenoch det ärju skoj att de saknar mina inlägg, jag vet inte om det beror på ork,tid,inspiration eller att jag prioriterar facebook?????? jaja!!!

Vi mår bara bra lite resume`
Jag: har min sista dag på föräldraledigheten imorgon,känns roligt att börja jobba igen,ska jobba 75%! Jag behöver komma ut nu och få lite annan energi. Min pappa fylleri dag 65år och går i pension i morgon GRATTIS,jag hoppas du och mamma får många fina år som pensionärer!!!!

Stefan ska vara pappaledig oktober,ska bli skönt att byta roller lite! Han jobbar häcken av sig nu innan torsdag, så han ska kunna släppa jobbet sen. Inte lätt i hans possition på jobbet!!!

Emil har börjat andra klass, sparar hockeyfrilla och vill börjaspela hockey=)!
Alma har börjat förskoleklass stormtrivs, älskar att pyssla och vill börja dansskola!!!
Edwin vårt lilla busfrö, håller sina föräldrar i trim och ska snart börja hos dagmamma!!!

Ja det har hänt mycket sen jag bloggade sist men ska jag skriva allt då får jag sitta länge länge=)!
Jag ska istället ta nya tag och försöka bli bättre på uppdatera bloggen!!!

På Lördag kommer jag nog att blogga om en sak som kommer att bli superskoj............säger bara heja heja C!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Familjen Hallman sa...

Åh, vad kul att du skriver igen!!! :-) Härligt att börja jobba! Å spännande för Edwin med dagmamma :-)
Kram!!