onsdag 17 juni 2009

Lite av varje!!

Sen jag skrev sist så har Emil och Alma haft avslutning från skola och dagmamma nu är det SOMMARLOV!!!!!!!!


Syskonkärlek!!


Examen i skolan var allsångskväll, mycket trevligt och bra väder, Stefan ställde upp som programledare han var mycket duktig!!!!






Emils klass har varit med i en värmeljustävling blev 9:a i hela sverige. De hade skrivit en sång om detta som var väldigt rolig och bra!



Helgen som var så åkte Mamma, jag och min kära svägerska Camilla till Joesjö, vi slappade, läste, åt gott, promenerade och hade en toppen härlig helg!!!!










I veckan så har vi haft städning, dolat i växthuset! Det är så skönt att barnen är lediga nu, vi äter sen frukost, slappar på morgonen och myser!
I helgen är det midsommar så mysigt! Vi åker som vanligt med traktor och vagn till ratan, det blir knytkalas på kvällen hos Mattias och Jessica i vårat nya partytält som vi alla gått ihop och köpt!!!!
Om jag inte skriver något mer innan dess önskar jag alla en trevlig midsommar, vi hoppas på sol!!!!!!!!!!!!!!!









3 kommentarer:

Theres sa...

kul kul. stefan är då en hejare på allt. han borde söka till riktiga allsång! hi hi
trevlig midsommar själva. vi får besök från LSE men vi håller oss i tavelsjö-krokarna.

Gårdsromantik sa...

Äntligen sommarlov!

Jag har en tävling tom idag - hoppas du hinner vara med.

Glad midsommar!

// Maud

Familjen Hallman sa...

Glad midsommar på er med!!!!
Kram!