fredag 6 mars 2009

VILKEN DAG!!!!!

I dag har vi varit och åkt slalom...........15år sedan jag stod på dessa skidor och hade betämt mig för att aldrig åka igen pga av fall liften!!!! Jag trotsade min rädsla och hade en fantastiskt rolig dag! Ja ingen stjärna direkt men jag tog mig ner utan fall varje gång i allafall!!!!!

Min barndomskompis eller vi är ju kompisar än Theres var där med sin familj och vi upplevde gamla minnen när vi åkte tillsammans, vi följdes jämt när vi var yngre! Det kändes nästan som vi var 14år igen haha!

Alma och Emilia var jätteduktiga de är ju bara 5år och Emil såg man nästan aldrig till klarade sig jättebra själv med en kompis!
Det var perfekt väder också!!!!

Sen när vi kom hem fick vi supergod soppa hos farmor och nybakat bröd inte dumt!!!!

Men jag lovar att mina ben är slut på eller hela jag blir en dusch och sen soffan!
Emilia följde Alma hem och ska sova över de har jätteskoj i Almas rum! Ska lägga ut lite bilder senare så mamma Theres kan se vad de gjort:)!

I morgon blir det barbiekalas på barnens hus..............spännande!!!!

1 kommentar:

Familjen Hallman sa...

Oj vad härlig ni verkar haft det! Och sedan barbiekalas, så kul :-)