fredag 27 mars 2009

Pimpeltävling!!

I morgon är det dax för Djäknebodas pimpeltävling....spännande, man kan vinna en hel massa fina priser, bara att hoppas på tur!!!!

I veckan har vi mest varit ute hela dagarna i solen, åkt mycket skrana, fikat ute m.m. Hur härligt som helst!!!!! I går eftermiddag fick jag en stund på stan alldelens själv, passade på att klippa mig, handla lite presenter till Edde som fyller 1år på söndag säger bara hjälp vad tiden går fort!!! Jag lovar att jag har fullt ös på dagarna nu....han är kvickare än allt, ena sekunden här och andra där sliter ut allt som bara går....jaja, han går väldigt mycket nu det är skoj!!!! Men man är ganska trött på kvällarna nu för i veckan har han vaknat för dagen pigg 04:15, en dag 04:27 men senast vaknar han 05:30!!!!

I kväll har min bror och hans son kommit för att vara med och pimpla i morgon så nu svullar vi lite gotta och sen blir det nog att se nån film!!!!

Ska bli så skoj att träffa många i morgon på tävlingen och speciellt Småttingarna och tvillingarna Rikard och Felicia som säkert vuxit en massa sen sist!!!!

Våra nära och kära vänner micke och Sandra har varit på en husvisning här i dj-boda, vi HOPPAS att det blir så att de får köpa det, skulle vara så skoj om de flyttade hit!!!!
Nej nu ska jag gå och vara lite social..........

Måste bara sist säga att jag såg i går monstret-Josef Fritzl dokumentär på tv, hur kan en människa bli så sjuk och elak????? Helt obegripligt, stackars människor som utsatts för honom!!! Har alltid tyckt att döddsstraff är för lindrigt och i detta fallet tycker jag nästan att ordspråket säger sitt och att det skulle bli hans straff..."Var mot andra som du vill att andra ska vara mot dig"!!!!

Inga kommentarer: