tisdag 17 februari 2009

KALLT!!!

Ja i morse vaknade man till -28,9 grader burrrr! Trotsade kylan och åkte in till stan jag och Edwin! Hälsa på jobbet, måste ju få lite inblick inför helgen när jag ska jobba! Sen träffade jag Therese på stan, hon hade så söt liten bule på magen, det är ju officiellt nu att de ska ha en liten såå skoj!!

I helgen var vi på melodifestivalrepet jätteskoj, nästa alla är ju bra live! Var där med min bror Anders och hans familj, sen följde de oss hem och såg det på tv på kvällen!
Emil gillade rockbandet så det blev mycke`trummor att lira!!! Drog fram stolarna och började!!
Alma gillade Amy Dimond bäst......ja att ha en duk på huvudet funkar ju lika bra som en riktig huva som han hade....................FULL SHOW

Edwin var hos Farmor på dagen och lika glad som vanligt!

Gott med vatten!!

Nu har barnen somnat och stefan är på kurs i sthlm så nu fördriver jag kvällen här framför datorn, kanske det blir lite tv också!!



Inga kommentarer: