söndag 16 november 2008

Helgen som var!!!!

Helgen har varit rätt fullspäckad men rolig! i fredags var jag ut med jobbarkompisar på TC och åt gick sedan vidare en stund på Rex och Harrys! Skoj att träffa dem och att få höra en massa skvaller från jobbet! har bestämt mig nu att börja jobba lite extra när jag har möjlighet, känns ganska skoj att jobba lite faktiskt men bara då och då!

I lördags var vi på Holmsundsbadet, hur skoj som helst! Alma som har varit rädd för vattenrutschkanor åkte konstant och själv, Edwin plaskade glatt i lilla poolen och Emil åkte "toaletten" för fullt! VI var där med Niklas, Sandra, William, Molly och Eilott!

I dag har det varit en lugn dag ganska skönt!
Edwin är så stadig på benen nu så det ser ut som att han kommer att gå snart (hoppas inte det)!

Nu är det inte länge till advent, Alma har tjatat i en vecka nu att plocka fram julen men nja inte än! Till helgen blir det julfest här i byn "Western" Tema- det blir ju spännande! Har köpt ett par boots på tradera (29kr)!
Nej nu blir det att kasta omkull sig på soffan en stund!

3 kommentarer:

Theres sa...

Kul helg! Homlsund var ett tag sen så nu blev jag sugen!
Tänk om lillebror börjar gå snart!? wow.
vi hörs och ses nästa helg...

Åsa sa...

Hej hopp! Verkligen kul att ses i fredags! Vi ska absolut satsa på det vi pratade om - Johanna tyckte också det var en väldigt bra idé av dig! Vad Edwin har vuxit! Kram

Anonym sa...

Hej hopp!!Ja tack för en underbar dag i Holmsund.....Kommer nog lägga ut en bild eller 2 på min blogg sedan....Hoppas det är ok??
Många kramar från Zandra med familj...