måndag 13 oktober 2008

EGEN TID!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som småbarns förälder och mammaledig så är det ju inte så mycket över till "egen tid"! jag älskar verkligen att var hemma med dem men iblan bara måste man få tänka bara på sig själv! Och det gjorde jag i fredags......vilken underbar kväll! jag och min vän Therese åkte först på iksu spa och badade, bastade, låg i massagebädd, sen for vi till en ny restaurang i stan som har grekisk mat...så vansinnigt gott det var! Vi åt så vi höll på att spricka och pratade en massa!
Den kvällen lever man på länge, sen var det jättemysigt att komma hem till familjen igen!

Resten av helgen så jagade stefan på lör dag sen var han på en 40års fest på kvällen! på söndagen åkte vi på leos lekland med barnen skoj!

I dag har jag och Edwin varit på sista massagen, sen har vi en uppföljningsträff om en månad. Nu de sista gångerna så har han mest kullrat omkring och varit mest intresserad av de andra barnen men det har gått rätt bra ändå att massera! Han står i startpossition att krypa men slänger sig framåt i stället för att nå saker!

När Emil var liten så gick jag på babysång/rytmik med honom, men när Alma var liten fanns det inte, men blev så glad idag när en tjej sa att hon skulle starta upp det igen (systern till hon som hade det förrut) så det börjar om 3-4 v..längtar!! Det var verkligen superskoj att vara på det, brukar skoja och säga att det kanske är därifrån Emil fick sitt musikintresse!

I lördags natt fick vår granne en liten tjej (Anja) så roligt! Var över och tittade på henne i går, så liten och söt!!!!!! Nu är det 8 barn på vår lilla gata!
Nej nu ska jag gå och ta ur tvättmaskinen.
I morgon ska vi på utvecklingssamtal med Emils fröken, spännande att höra hur det går för honom!
Tjingilång till nästa gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Härligt!!! Det var du verkligen väl värd!

Anonym sa...

Men å så skönt med Iksuspa! Det är ju supermysigt där!