lördag 26 april 2008

Lille Oskar är född!!!!!!!

I går kl 10:00 fick Emil, Alma och Edwin en kusin! En kille på 3310gr och 51cm lång och Arvid har blivit storebror! Grattis Patrik och Karin till er lille guldklimp och skönt att allt gått bra!

En annan skojig sak i går var att Stefans syster och hennes kille vann budet på en lägenhet, så nu får de en rymlig 4:a istället för sin lilla 1:a såå skoj!

Själv har jag, kritina och svärmor varit på trädgårdsmässan i dag, känns skönt att vara frisk nu!
Stefan är också piggare idag men däremot är det nog Emils tur nu, han har feber så det har blivit film för han i dag!
Det ända som var positivt med sjukveckorna är att jag tappat de sista gravidkilona så nu kommer jag i mina byxor eller har ca 2 kg kvar men det får va!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lille Oskar, så gulligt namn! Hoppas man får se nån bild på honom snart :-)
Kul att Kickan å Tomas kommer närmare oss!
Stackars Emil att han är sjuk, hoppas han blir frisk!
kram

Anonym sa...

Hej!

Tess tipsade mig opm din blogg. Ett stort grattis till lilla killen. Vad roligt för er! :)
Du har säkert hört att jag och Niklas ska ha barn i sommar.

Sköt om er och hälsa Stefan.

/Sofia Risberg