tisdag 25 mars 2008

Härlig påsk!

Denna påsken har verkligen varit lugn och skön! Vi hade inget planerat pga av att man inte visste om bäbben ville ut som beräknat men den har valt att stanna ett tag till i magen!

Så vi har mest varit ute på skoterturer, grillat, åkt skrana, umgåtts med vänner och haft det skönt! Vädret har varit kanon, sol och lite kallt på natten!
I dag ska jag ha en vilodag, barne ville vara en stund på fritids/ lokalen så då ska jag passa på att ladda krafter till vad som komma skall!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Theres sa...

Vad bra att ladda! Jag har minsann kollat mobilen titt som tätt i helgen. En morgon fick vi ett försenat påskmeddelande kl. 4.45 men jag klev minsann upp och kollade. Trodde det var bäbisnyheter!!

Malink sa...

Ja tänk om det varit så!!!!!!!!!!!
Nej du än så länge är det lugnt, men man vet ju att snart smäller det till. Längtar så otroligt mycket nu att se vam det är som bott i min magen nu i 40v+ 4 dagar!!!
Vad skoj att du ska åka iväg, det är du väl förtjänt av!
Kram på dig