torsdag 6 mars 2008

Hej och hå!

I veckan har vi eller barnen sportlov, de har varit lite i barnomsorgen men mest lediga! I går var det skridskoåkning och korvgrillning det var skoj. jag tänkte då att vi skulle sparka till skolan så jag packade väskan och skrillorna och Alma på sparken, det gick ju bra men jag lovar att jag var slut i kroppen när vi kom fram, trodde nästan jag skulle svimma faktiskt. har nog egentligen inte så mycket krafter som jag tror, måste nog spara dem nu tills det är dax att föda barn!
men vi hade en jättehärlig dag i solen!

I dag var barnen em liten stund på fritids/dagis, sen så var Emils kompis Elias här och de lekte ända fram till 20:00. Var ute i snökojan och inne och lekte coola grabbar och satte på sig flera tatueringar! Jag och Alma lekte med barbie och sen var hon med grabbarna!

Nu längtar jag så vansinnigt att värkarna ska börja, idag är det 15 dagar kvar till beräknat, och jag skulle vara värdens lyckligaste om jag slapp gå över tiden men det får jag säkert!

I morgon är det fredag och då ska jag mysa med barnen, sen på lördag ska vi ha familjedag med bowling och bio, sen kommer Micke och sandra och barnen och ser melodifestivalen på kvällen!

2 kommentarer:

Theres sa...

Mysigt med uteaktivitetter!!!
Konstigt att du när som helst egentligen kan få bäbisen. Även om du tror den vill stanna kvar lite längre.. kan vi väl få hoppas att "den" kanske överraskar tidigare.

Anonym sa...

Låter så mysigt med sparktur! Önskar att det hade varit mer av vinter här i Örebro. Ja tänk att du snart blir 3-barnsmamma! Spännande! Hoppas ni får en mysig helg. Själv är jag ledig idag men jobbar resten av helgen. Fast Melodifestivalen missar jag inte som tur är :-) Kram!