måndag 4 februari 2008

Vi har renoverat vår trappa, slipad, målad och lackad, vi blev supernöjd!


Oj vad skoj, har fått veta två till som ska ha barn i sommar, två av mina fd arbetskamrater, känns jätteskoj att veta av fler som ska vara hemma samtidigt!

Själv känner jag mig ganska sliten, i fredags fick jag veta att jag hade UVI, har inte haft ett ända symtom men så var det ju när jag väntade Emil också!

Började äta medicin direkt, men har mått räven av dem (hoppas att det är dem). Har haft ont i magen och mått illa hela helgen, så nu har jag varit hos bm på morgonen och lämnat nya prover så hon ska kontakta kvinnokliniken och sedan ringa mig så får vi se vad som händer! Vaknade i natt med svettningar och frossa typ varannan timme, inte så skoj!

Men det går ju över på nåt sätt!

1 kommentar:

Theres sa...

ÅH! Vad fin trappan blev!! Superbra jobbat.

Hoppas ni får ordning på dig snart. Man vill inte gå omkring och må illa.