torsdag 24 januari 2008

Vilken vinter!

Nu så är vi på benen alla igen känns mycket skönt, Emil har sista dagen med medicin imorgon så han har varit på skola och fritids idag!

Själv for jag in till stan mitt i snökaoset, en bil i diket, en lastbil i diket, sen kom det helt plötsligt en yr REN springande rakt på E4:an. Var faktiskt lite scary att köra in men det gick bra. Jag har fått avboka min frissa 2ggr nu när barnen varit sjuka så jag tänkte att idag ska inget hindra mig!
Blev rätt kort faktiskt och sen blev det mörkt med röda slingor!

I morgon ska jag och barnen ha en mys dag och kväll, Stefan åker på Canon träff och kommer hem på lördag!

Ska på tillväxtultraljud på måndag, magen har inte vuxit riktigt som den bör, men känner mig inte orolig för det var likadant när jag väntade Emil. Känns spännande att få se det lilla livet igen!

Inga kommentarer: